FAQ

W jakim formacie dostanę e-booka?

W formacie PDF. PDF możesz otworzyć na komputerze, telefonie, tablecie. „Ciałopozytywny poradnik…” nie jest zoptymalizowany do czytników e-booków takich, jak np. Kindle.

Opłaciłam(em) zamówienie, kiedy je otrzymam?

E-book jest wysyłany natychmiast po opłaceniu zamówienia. Może zdarzyć się, że mail wpadnie do folderu z ofertami lub spamu, warto więc tam zajrzeć. Jeśli mimo wszystko nadal po 24h nie masz maila z linkiem, napisz do nas na help@rlm.pl
Innym sposobem na pobranie e-booka jest wejście na stronę www.redlipstickmonster.pl, kliknięcie w górnym menu zakładki “Moje konto” i zalogowanie się danymi z rejestracji. Po wykonaniu tych kroków w menu po lewej stronie wybierasz zakładkę “Pliki do pobrania” – tu również czeka na Ciebie e-book. Twoje dane do logowania znajdują się w mailu o tytule “Twoje konto zostało utworzone.

Jakie są dostępne sposoby płatności?

Nasze bezpieczne płatności obsługuje Tpay. Masz możliwość wyboru preferowanej metody, począwszy od najpopularniejszego BLIK, przez klasyczne szybkie płatności elektroniczne z polskich banków, karty, Google Pay oraz inne portfele kartowe.

Mieszkam poza Polską, jak mogę zapłacić za ebooka?

Dla klientów nieposiadających rachunku w polskim banku umożliwiamy płatność kartą i portfelami kartowymi (Visa Checkout, Google Pay). Możliwe jest dokonanie zakupu niezależnie od waluty Twojej karty.

Ile razy można pobrać ebooka? Czy jest jakieś ograniczenie czasowe?

E-booka można pobrać 3 razy, ale możesz to zrobić bez żadnego ograniczenia czasowego.

Czy mogę przesłać e-booka znajomemu?

Nie, kupujący nie może udostępniać linku ani produktu (pliku) innym osobom. W przypadku naruszenia tego obowiązku kupujący będzie musiał zapłacić karę umowną.

Czy “Ciałopozytywny poradnik śniadaniowy” można kupić książkę w postaci fizycznej?

“Ciałopozytywny poradnik śniadaniowy” występuje tylko w wersji elektronicznej w formacie PDF. Masz dzięki temu więcej miejsca na półce i możesz korzystać z e-booka kiedy zechcesz na każdym urządzeniu 🙂

Po złożeniu zamówienia wystąpił błąd przy płatności i nie została ona zaksięgowana. Co zrobić?

Taka sytuacja może się wydarzyć gdy np. za długo czekasz ze sfinalizowaniem płatności, zamkniesz okno podczas procesowania płatności lub zbyt dużo razy klikniesz “cofnij”.

Możesz wtedy wejść na stronę www.redlipstickmonster.pl, kliknąć w górnym menu zakładki “Moje konto” i zalogować się danymi z rejestracji. Twoje dane do logowania znajdują się w mailu o tytule “Twoje konto zostało utworzone.” Po wykonaniu tych kroków w menu po lewej stronie wybierasz zakładkę “Zamówienia”, a następnie klikasz w przycisk “Zapłać”. W ten sposób możesz dokonać płatności i otrzymać e-booka.

Czy mogę zwrócić e-booka?

Nie, po pobraniu produktu elektronicznego nie ma możliwości zwrotu.
Akceptujesz rezygnację z prawa do odstąpienia od umowy w momencie zakupu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, ale należy zgłosić chęć otrzymania faktury w momencie składania zamówienia wraz ze wszystkimi danymi umożliwiającymi jej wystawienie. Elektroniczna faktura zostanie wysłana na adres mailowy kupującego. Nie mamy możliwości późniejszego wystawienia faktury.

Czy mogę zmienić dane na wystawionej fakturze?

Tak, powiadom nas o tym wysyłając maila z poprawnymi danymi firmy oraz numerem zamówienia na help@rlm.pl.